INZICHTEN


Autoriteit toepassen in jouw customer experience

Blog 3 gaat over het derde overtuigingsprincipe van Cialdini: autoriteit. Mensen zijn van nature geneigd de mening te volgen van experts. En die expertise kun je op verschillende manieren etaleren. Zo zorgt het dragen van een pak of uniform direct voor meer autoriteit….. Lees verder…

Innovatie is geen goed idee

Deze blog gaat over een van de grootste misvattingen rond innovatie. In Innovatie zitten een aantal paradoxen. Een van die paradoxen is dat innovatie vraagt om visie voor morgen en om daadkracht vandaag. Lees verder…

Quick Scan Innovatievermogen

Wil je weten of je organisatie voldoende in staat is om te innoveren? De innovatiescan geeft je in 10 minuten inzicht in het innovatievermogen van je eigen organisatie!  Vul de quickscan in en je krijgt het resultaat meteen in je mail Lees verder…

Wat je niet kan krijgen wil je juist hebben!

Blog 2 in een serie van blogs over het gebruik van de beïnvloedingsprincipes van Cialdini in de customer journey. De tweede gaat over ‘schaarste’. Hoe exclusiviteit en beperkte beschikbaarheid ervoor zorgen dat mensen iets nog liever willen hebben! Lees verder…

Quick Scan Innovatievermogen

Wil je weten of je organisatie voldoende in staat is om te innoveren? De innovatiescan geeft je in 10 minuten inzicht in het innovatievermogen van je eigen organisatie!  Vul de quickscan in en je krijgt het resultaat meteen in je mail Lees verder…

Succesvol worden door gratis weggeven

Blog 1 in een serie van blogs over het gebruik van de beïnvloedingsprincipes van Cialdini in de customer journey. De eerste gaat over ‘wederkerigheid’. Hoe kan je succesvol worden door op het juiste moment iets gratis weg te geven? Lees verder…

Het verschil maken met CX? Save or seize attention!

Organisaties staan voor een fundamentele keuze waar het gaat om hun CX-strategie: Ben je als organisatie een opstap naar een geweldige experience? Of lever je de experience zelf? “Are you saving or seizing the attention of the customer”. Lees verder…

Betrokken medewerkers zorgen voor tevreden klanten!

Een organisatie die écht klantgericht wil gaan werken, zet naast de klant ook de eigen medewerker centraal. Wanneer je enkel focust op een van de twee, dan leidt dit tot suboptimale resultaten. Lees verder…

Onderzoek virtuele werknemers in bedrijfsprocessen

Zet u al virtuele werknemers (software robots) in binnen uw bedrijfsprocessen? Veel organisaties hebben de eerste stappen gezet in de richting van intelligente automatisering. Wij onderzoeken de kansen.

ik wil aan de slag

start

Humanex®